My lovely day ;)Back to the top

Jahapp då var Valentines day över...har det varit en pina?...Nej. Som en vanlig dag bara det att det är ju faktiskt en dag för kärlek så jag gjorde just det...en dag av det jag älskar. Det är som om sommaren kommit hit för fy för vad varmt det var idag...låg nästan hela dagen och sola och läste på balkongen...me like. Gick sen ner till Ralph's lite sliten i mina myskläder och köpte ett fett paket brownies och B&J choclolate fudge brownie...Do I love brownies!? Alla var mer lr mindre uppklädda och köpte champagne och hjärtformade saker och där kommer jag...nu när jag tänker efter så det kanske ut som att jag skulle tröstäta haha...men min tanke var att jag skulle ha en skön dag med mig själv där jag bara ska äta allt det jag älskar. När jag skulle betala sa killen som packade "Regular brownies and icecream brownies, that's some crazy shit", hmm jag tror han sa det så...men något i den stilen iallafall haha.

Där är tolv brownies i ett paket LOL...Max trodde inte sina ögon när det bara var fyra kvar...han trodde jag skulle äta en brownie och inte ett paket...försökte upplysa mig om alla kalorier, jag höll för öronen...det är ju min kärleksdag idag och det innebär brownies, då tänker vi inte på kalorier. Lämna dessa två till Cat kom hem...hon fick en :)

Kunde inte vänta med att öppna browniesen så jag hade krängt några innan jag ens kom hem från affären haha...jag var hungrig. Sen tog jag en tur till gymmet efter att ha suttit och snackat med M, F och D. Älskar känslan av när man är färdig med träningen. Sen blev det lite mer brownies, streching och allsång till BSB med Maxi tihi. Sen gjorde jag en playlist och tog med mig datorn in i badrummet där jag tog ett varmt bad väldigt länge. Fyllde på med varmvatten lite då och då och låg där och skvalpa och sjöng...och jag hävdar att jag låter mycket bätter än Julia Roberts i Pretty Woman iallafall ;) Det är svårt att sköta datorn från badkaret, men det gick :) Så min Valentines day med mig själv har varit chill och toppen. Att vara ensam på valentines day var behövligt för min independence ;) and I'm feeling the independence...

XO XO

Kommentarer
Postat av: Anja

Hello you! Anja heter jag, jag kommer från Karlstad och har feta planer på att flytta till LA till hösten. Blev glad när jag fann din blogg då jag själv är en stor filmnörd. Funderar på hur länge du kommer vara kvar och sådär? :) Maila gärna med svar ([email protected]) och kika gärna in på min blogg också! :) Hälsningar Anja

2010-02-15 @ 19:38:46
URL: http://amoranja.blogspot.com
Postat av: Daniel

Allt för den glassen!!

2010-02-15 @ 22:32:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jen

Förutom all choklad låter d som en fantastisk dag!!! :) Iaf d me sol :p

2010-02-16 @ 09:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0