Skulle varit på ett releaseparty idagBack to the top

Maria som jag var och såg the Audition med bjöd med mig på sin klients releaseparty, då hon ska släppa sitt album. Maria är make up artist till denna svenska sångerska som kallar sig King Queen...hmm kan det vara så att hon faktiskt var från hbg. Hursomhels så "jobbar" ju Maria och jag vill inte gå dit helt själv. Klart man börjar prata med folk och så, men sen är det att man ska hela vägen till och från Hollywood också helt själv på natten. Jag bjöd med Max och han trodde han ville gå, men idag kände han  inte för det och för att vara helt ärlig inte jag heller. Vi är båda ganska slitna alltså, jaja...hoppas det går fler tåg om inte så gråter jag inte över det...hypade saker ;)

...och hade jag gått så hade jag varit snyggo haha...försökte hitta det klippet från sångerskans låt som de har visat mig, men kan inte hitta det...hennes låt går så här iallafall..."I'm not a girlfriend, I'm not serious"...haha gillar texten iallafall...kanske får vi alla höra den snart eller inte...let's see...

Kommentarer
Postat av: Anna

Här har du! :) Hon gick på Olympia. :)

http://www.youtube.com/watch?v=yJvQFcNGMlM

2010-02-16 @ 15:55:19
URL: http://theolinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0