Snyggaste snyggingen i LABack to the top

Jag kan säga som så att jag har sett ytterst få snygga killar här. Man tror att alla ska vara snygga i LA, men så är inte riktigt fallet. När vi klev av i West Hollywood idag såg vi en snygg kille direkt för att sen sekund senare se en ännu snyggare kille att man inte kom ihåg den förra en sekund tidigare. Denna killen var så snygg att jag nog slutade andas, men fortsatte gå fast jag snarare ville kasta mig över honom. Det är nog inte många som kan ha den effekten på mig ska jag säga, men tankarna som gick igenom mitt huvud när man såg på han alltså...Jag och Jenny stirrade nog ganska bra för han gav ifrån sig ett sexigt läte haha...och sen vinkade han till oss en bra bit där vi gick med vända huvuden.

Han såg ut som Josh Hartnett först också hade ham mössa på sig som han brukar, men efter att ha tittat en extra gång konstaterde jag att det inte var han. Men om du tänker dig nedan visade killar ihopmixade...grr...jag vill drömma om han inatt ;) Sen hoppade han in i sin heta svarta bil likt den Harnett kör i The Faculty...grr...grr...grr...

Josh Hartnett

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Brody Jenner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0