Spaghetti och köttfärssåsBack to the top

Vet ni vad det bästa är med att vakna upp idag!? Jo att jag har massa spaghetti och köttfärssås i kylen...woho. Ville äta 2ggr igår men jag fick hålla mig. Jag kör det till frukost nu istället, jag kan inte vänta längre. ÄLSKA!

Igår lagade jag och Jenny alltså svennemat och skulle laga till oss allihopa, bara det att Max kräkt hela dagen och kunde inte äta och C ville inte äta för att Max kräkt. Hon stannade på rummet med stängd dörr och skrek så fort vi öppna. Hon har nu åkt till Florida inatt och ville inte riskera att bli sjuk innan dess. Jaja. det var nog menat att det skulle bli mer till mig :)

Nä nu kan jag inte skriva mer, jag måste ha köttfärssås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0