This day didn't have the best effect...Back to the top

Idag är jag nog på tok för cranky för att berätta hur min andra skoldag gick och gnälla hjälper inte precis...ska bara va nu och så småningom så försvinner det väl...för jag orkar oftast inte vara arg lr cranky länge. Tror det beror lite på att inte allt funkar som man vill, att mina fötter gör jätteont + plus att mina gladiator skor gått i sönder och att jag känner mig sjukt stressad med skolan nu. Det kommer bara att vara skola  dygnet runt för mig nu :( Har JÄTTEMYCKET att göra, men det är väl bara att ta tjuren vid hornen och göra upp ett pluggschema, leta fram disciplinen, om jag har någon och börja någonstans. Hantera helt enkelt! Som vanligt känns det bättre bara av att skriva...

School already makes me feel a bit like I'm trapped in a cage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0