Two sides of the roomBack to the top

Idag började vi dagen med att röja för C var lite piggare idag från sin halsfluss. Efter att hon fått starta lite före kunde man redan se golvet...woho. Tack och lov att vi är av samma skrot och korn där för en annan människa hade ju blivit tokig av vår röra. Skillnaden är dock att jag har organiserat kaos, det har inte C. Senare stack C, J och M ner till stan och åkte sedan till Target. Jag gick ner och gymma själv för att komma upp till lägenheten och sätta på lite musik och kasta kläderna. Gud vad skönt det var med lite ensamtid och space. Missförstå mig inte, jag gillar att vi alla är så tajta och goa här nu, men lite utrymme ibland behöver alla. Sen drog jag in till West Hollywood för att gå på ett gig...haha häftigt det lät då. När jag kom hem igen var dem eld och lågor över sina Target fynd och nu har vi lite mer dekoration. C anstränger sig verkligen, medans jag inte behöver mer än det nödvändigaste. Ni kan ju jämföra våra sidor.

C är ju MYCKET för rosa och leopard...hmm bara rosa och leopard och ja ni kan ju se hennes hemtrevliga sida här. Kan ju tycka att hon tagit i lite, men ja det ser ju riktigt mysigt ut faktiskt.

Sen har vi min avskalade sida med en lampa som inte är ihopsatt innu. De köpte skruvmejsel idag...woho. Tog röda lådor bara för att C har rosa...sen har jag ju min lilla Stich som väger upp. Skillnad kan man ju säga! Vänta bara tills jag visar er garderoberna...ska bara få tvättat först haha.

Kommentarer
Postat av: hej!

tänkte fråga om du köpte din dator där eller i svergie? eller vad tror du är bäst?

TACK!!=)

2010-08-03 @ 22:21:42
Postat av: LinaBina

Min dator är köpt i Sverige eftersom jag ville ha åäö på d rätta ställena för att få flow näe jag skriver på svenska för när jag skriver på eng så gör det ingen skillnad. Men det är ju billigare i USA.

2010-08-03 @ 22:24:28
URL: http://linabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0