Lilo, Lilo...still recovering...Back to the top

Igår stack vi ner till stan för en massa ärenden, men började dagen med att käka Asianfood som vi tog i doggybag. Vi fortsatte våra ärenden all over town. Blev tokkär i ett par skor som var på tok för höga så jag köpte inte dem...ohh i wish. När C skulle skriva in mig på AT&T så skrev hon Lilo, å helt plötsligt står där en man och ropar Lilo, Lilo. Det blev mitt namn i deras data! Haha...

C kallar mig Lilo...

Sen skulle vi till Best Buy för att Max skulle köpa en TV och massa andra prylar. Blev även tokkär in en TV och kände mig sjukt materialistisk, men sen kom jag över förälskelsen och ställde mig och spela guitar hero istället. Vad jag har saknat detta spel...var rostig som in i dock. En 3 årig flicka kom och ville spela, så först fick hon sjunga, sen spela hon trummor och sen fick hon gitarren...rock on, vilken natural talent hon var :) såå söt...vi stod där och klappa och vissla på henne haha. C.s kommentar blev, vi struntar i att skaffa katt, vi skaffar ett barn vet jag...öhh woudn't take it that far.

Don't I wear that bag well? ;)

Dagen började närma sig sitt slut när C utbrister "Fan vilken snygg handbag du har"...jag tittar ner och inser att jag har fan burit runder på asianfood sen klockan 4 som om det vore min handväska...haha...men sen hade jag ju inte varit riktigt närvarande under dagen...det tar sin lilla tid att återhämta sig tydligen...C tyckte jag såg efterbliven ut lr att jag fortfarande var full...framåt kvällen blev det ombytta roller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0