Saturday night...Back to the top

Lördag kväll och det kändes som att det var dags att gå ut i Los Angeles eftersom vi inte kommit ut här innan. Jag och C börjar partaja med det vanliga...red bull vodka. Vi ville till Hollywood, men en vän var ute i Santa Monica så vi drog dit. Lite bra i gasen går vi ut till taxin, men C lyckas få oss utslängda ur taxin så vi fick ringa en ny haha. Vi åkte till en adress vi fått messad till oss och sa adressen som ett mantra i taxin och ändå körde taxichauffören först fel. Skulle vi sagt adressen fler gånger??? thirtyoneten...threeoneonezero...gick in på ett ställe, fråga oss inte vilket för vi fick aldrig namnet och kollade aldrig upp det. Stället var ju inte det bästa och tydligen så heter jag Leena haha...






Skulle på efterfest tror jag, men det blev inte riktigt så. Istället hade vi värsta fighten utanför vår byggnad och jag måste säga att jag var ett frågetecken hela bråket...hmm...jag fråga även idag varför vi bråka...men hon hade ingen aning. Var det absint i glasen lr? Vakten kom ut på gatan och sa till oss att bråka lite tystare, haha tänk ifall någon hade ringt in domestic violence eller något...vi slogs inte alltså. Men vi kommer nog att må bättre av att vara lite på olika håll nu när skolan börjat även om vi blev vänner direkt efter och det har varit lugnt idag. Nu är det slut på drickandet...nu är det skola för hela slanten ;)

Oh yeah and this picture staged as Cat is running with her icecream made total sense when we got home...it doesn't now...I mean why run with ur own icecream home...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0