En LA roomie lördagBack to the top

Jahapp, det var lördag kväll och vad gör man en lördag...jo har kul. C är i Florida så det var bara jag, J och M och vi bestämde oss för att beställa hem en pizza och köpa ett smirnoff ice party pack med fyra olika smaker (jorgubb, äpple, hallon, vanliga) och sätta oss i bubbelpoolen. Sagt och nästan gjort...

Giga pizza och Giga brownie...mums...

Ingen av oss ville var den som tog sig hela vägen ner till gården och satte igång bubbelpoolen så det blev en turnering i sten, sax och påse, armbrytning och rövkrok haha. J vann S.S.P, Max vann armbrytningen...hmm oväntat och jag vann rövkroken...the master. Men i turneringen totalt så var det J som förlorade och fick gå ner, men kom upp med meddelandet att hon inte fick igång den. Jag började snurra ett finger i håret och sa till M att jag inte är så teknisk, att det nog var bäst att han gick ner...han gick inte på den...fan. Vi fick båda gå ner...


De var som jag misstänkte, där var även en switch utöver timern, men den ville inte riktigt ändå. Det var inte bara vi som blev besvikna utan även våra grannar vi mötte i hissen i badkläder och öl i händerna. De sa till oss att komma över på lite dricka istället...done. Vi spelade kort med dem hela kvällen...BS...bluffpoker...tjänare och president (ja vi nämde vad det egentligen heter) och finns i sjön haha. Det var riktigt kul! Det var två killar och en tjej, varav ett par i J.s ålder och de var skojfriska amerikanare. De fick sig ett gott skratt när jag började showa till ain't no mountain high enough (kunde inte låta bli) och när jag och luke körde en rapmoves battle...haha. De hade två dammsugare och vi fick med oss en hem...snällt va. Nu ska vi bara dammsuga också :) Väl hemma tyckte vi inte festen var över...nej, nej...lagom runda om fötterna trodde jag och J att vi var sååå akrobatiska.

Special Brownies???

Som sagt festen var långt ifrån över...det var ju ett måste att dansa till I want to be a hippie och overdose och minnas gamla tider...haha det var inte special brownies...we wish. Sen lite hopp i soffan och givetvis en lightsabel fight med sugrör...genialiskt tyckte jag. Ja som ni ser så föredrar jag ju inte att ha så mycket kläder på hemma i bekvämligheten hihi.

M ville lägga sig...oki då...men inte ostört :)...stackarn...vi terrorisera han ett bra tag. Ni skulle sett när J bestämde sig för att stoppa om han så han kunde sova haha...Sen gick vi loss på J.s facebook...majuu är ju ett förekommande ord här just nu om man säger så...tyvärr var inte C a.k.a Cat med oss...Voff. Vi provade att skriva mjau..voff...grr...och sånt endast till en kille på facebook...det funka...J fick han mobilnummer haha...wierd. Sen var det faktiskt läggdags...men vi var ganska uttorkade vi det laget...denna efterfest var ju rena träningspasser juh...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0