Boende i LABack to the top

Igår kväll satt jag och letade boende i LA på några internetsidor och började orientera mig på google maps. Och det kan ju fetglömmas att jag ska bo längre bort än  West hollywood och Marina del ray, men de flesta lediga lägeheter verkar vara längre bort och många har inte ens bilder. Det är därför det är bra att vara på plats där även utbudet är större.

Vad sägs om en lya i Marina del Ray med gemensam pool, gym, biosalong osv ;)

När jag kommer ner den 18:e så har jag inskrivning och registration och givetvis ska jag försöka börja jobba på brännan direkt. Boende ska jag leta åt mig och 3-4 personer till, vilket underlättar situationen en del att hitta något bra tror jag. Men det enda jag tänker på är att om man hyr en hel lya eller oftast rum för den delen så är det långa kontrakt som man måste hitta någon som tar över sen.

Jag kan inte riktigt bestämma mig om det är bäst att bo i mitten och pendla till både skola och fest lr om man ska bo nära en sak, då skolan. Lutar åt att bara pendla till fest faktiskt! Men vad en billig/normal/dyr hyra är i LA för lägenhet och rum är ingenting jag har koll på för fem öre, vilket unte heller underlättar.

Kommentarer
Postat av: saynoo1

Önskar dig en finfin lördag=D

2010-01-09 @ 15:29:35
URL: http://hollywoodnews11.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0