Den riktiga Lilja 4-ever...Hur många flickor sitter just nu inlåsta med samma öde?Back to the top

Igår läste jag en artikel i tidningen om den riktiga Lilja 4-ever och blir så arg och besviken. Idag är det tio år sedan den flickan hoppade från en bro i Malmö efter att ha blivit tagen till Sverige för att bli såld och våldtagen av "svenska" män upp till 40 gånger om dagen. Inte så konstigt hon hoppade av bron!

Läst boken såld som också är en fruktansvärd sann berättelse om en flicka som blir såld och tagen till Sverige för exakt samma verklighet. Sen har vi filmerna Taken och Human trafficking... nä allt detta gör mig så knäpp.

Artiklen slutade med texten: Hur många flickor sitter inlåsta som traffickingoffer i Malmö jus nu? I Sverige? I Europa? Världen? Jag kan på fullaste allvar inte fungera just nu när jag tänker på den frågan för allt jag vill göra är att hitta dem, rädda dem, vilket jag/ni säkerligen inte kan. Men vad jag ber av er är att inte blunda för det...

Det görs en hel del för att motverka detta men knappast allt som går, det är en lönande branch tyvärr och det är en branch som styrs av män och deras könsorgan och skruvade sexdrift. Vem vill ha sex med en flicka som är ett offer på en madrass full med sperma och piss på golvet efter att 30 män redan varit där en och samma dag och hur många hundra dagarna innan? Hur kan män köa i en trappa för att komma till utan att grannarna ringer polisen? Vem är dessa män utan moral, skam och samvete? Nä, bara DE får komma till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0