En natt till på golvetBack to the top

Vi har inte kommit iväg till Ikea innu eftersom C.s "kille" har ställt in, men imorgon ska en vän till oss ändå hyra bil så han kunde släppa av oss där. Man kan inte bara sätta sig på en buss till Ikea här. Imorgon landar våra andra roomisar M & M i LA och ska hälsa välkomna till lyan, då förhoppningsvis med möbler. Vi har skojat om vem som knackar på dörren först, dem eller Ikea delivery. Vi håller tummarna på Ikea!

Så imorgon blir det nog förhoppningsvis lite svenska köttbullar och jag och C kommer att springa runder där i riktig flytta hemmifrån anda, fast en mer avskalad variant :) Fast först ännu en natt på golvet, idag aningen mer ofrivilligt och nykter, men that's what it takes, som sagt, tak över huvudet iallafall. Gör inte så mycket ändå eftersom jag ändå fick väldigt ont i ryggen av hotellsängen. Men det är ju inte så att jag är sugen på att ligga och dra mig på morgonkvisten...

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0