Fucking sömnlöstBack to the top

Det gick inte så bra att försöka somna i tide inatt, efter 2 försökte jag verkligen...mös med LaLa...sen la jag mig till rätta när hon börja få sina somna spasmer och jag var pigg nog att tänka för mycket. Efter att ha tänkt tillbaka vad jag kunde gjort annorlunda med mitt liv fick jag sådan panik att jag bara ville sätta mig upp och skrika...va fan jag vill ju bara sova...får nog öva på det där med NO REGRETS. LaLa kom upp till mig och lade sig intill mig under täcket och jag lugna mig och gav somnandet ett par försök till.

Imorse var jag tvungen att gå upp eftersom jag skulle vara barnvakt och nu måste jag motstå att gå och lägga mig förräns rätt tid ikväll...tessans instruktioner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0