Jaså ätit mammas mat...Back to the top

Suzz säger "Jaså, ätiti mammas mat ser jag, du ser sund ut"...hmm...där ser ni, dessa tre kilona gör skillnad, väck ska dem igen...sund, det är som att säga du är snäll...men suzz mena på att jag numera inte såg undernärd ut som i london, men det har jag fan aldrig gjort. Plus att hon åkte när jag fick mitt chokladjobb så hon såg inte hur jivla "sund" jag blev av all chokladen och jag har knappt rört på mig. Det är inte sunt! Nä, beachpromenader ska bli en del av mitt nya liv och smoothies...LA om nått måste väl få mig att röra på mig.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Mitt nya liv börjar varje måndag och har gjort de senaste åren.. inte fan tar det mig nånstans :S

2010-01-14 @ 05:13:30
URL: http://emilienordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0