Kläder överallt...Dagens i-landsproblemBack to the top

Förklara för mig hur mitt rum kan vara propp och då menar jag proppfullt med kläder som jag nu måste organisera och ändå har jag inget att ha på mig anser jag. Samtidigt som jag organiserat har jag även tagit fram grejor som ska packas till LA, det har redan blivit en del...hmm jag bara hittar en massa juh. Oj, hade jag detta...är detta mina byxor...ahh kan ju stämma att jag köpte dem och glömde dem. Har gått in med något till mamma, stackars kläder ska ju inte bara ligga här och inte användas. Mamma var lite konfunderad över att vissa kläder fortfarande har pricetags och inte används, så jag drog av lapparna så hon slipper störa sig.

Jag är lågt ifrån en shopaholic, men jag borde kanske ta och ägna mig åt samma lösning som henne, att förpacka kläderna smart...och lixom gömma dem menar jag...inte göra av med allt ;)

Det hon får på sig kan hon ta, och jag funderar att på allvar slänga halva garderoben, börja om lite. Kanske när jag mr hem från LA så är jag redo för det. Dagens i-landsproblem...

Mamma ska göra om lillebrors rum till en garderob när han flyttar om 2 veckor...me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0