Kurser och crapBack to the top

Senare registrering innebär ännu sämre kurser för de bästa kurserna är enligt nätet nästan slut. Jag vill inte kma ner och läsa crap crap...Folk har ju kunnat adda kurser till häger och vänster på nätet (vi fick veta det på tok för sent eftersom vi inte fått papper och jag fick fråga om det). Kurserna ska vara betalda 11 jan (av dig själv, csn får du senare) som du lägger till och de kurser som inte är betalda då släpps igen.

Jag har mejlat skolan om det är möjligt att sitta och fiska den 11:e när de obetalda släpps igen och om jag för säkerhets skull kan betala för en mindre bra kurs och överföra betalningen för den till en annan kurs om jag har tur att det släpps någon bättre. Jag menar jag släpper ju inte ena räcket förrän jag håller i andra...annars åker jag på att plugga navelskådning eller något. Bahh...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0