Morgon barnvaktBack to the top

Syster skulle på ontskön massage idag och jag skulle över och passa barnen. Stackars T3 har vattenkoppor, men är ändå det sötaste barnet på denna jord just nu. Ska köpa kylbalsam till honom i stan när jag är där, vill ju inte att han ska få ärr som jag. Min kind har ett fett ärr efter en bladda till vattenkoppa!

Efter en Capri Sonne var han i farten och vi lirade innebandy..."ubba" är ett av hans första ord och det används flitigt. Som sagt han kmr att bli grym så som han lirar redan nu. Mosti fick nöja sig med att spela med kvasten men pedanten skulle ju ha den till att sopa ett tag när han hitta smuts. Och inte går det att leka med skräp på bordet och luckorna till tv-bänken öppna...ordning på den där T3. I sista minuten hann han göra i blöjan också och jag försökte dra ut på det, men blev så illa tvungen. Jag säger bara örk och tafatt...men T1 poängtera att det faktiskt är jag som är vuxen och vuxna gör sånt, jajadå...Sen lade hon till IGEN att hon kommer att älska den dagen jag föder barn...hmm...det lär nog dröja länge innan dem får kusiner. Syster kom innanför dörren precis när nya blöjan var på...typiskt...men det kanske var på tiden att det var en blöja hon inte behövde byta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0