Packning och städningBack to the top

Jag försöker verkligen packa och samtidigt som jag gör det så håller jag även på att packa ner hela "mitt" rum. Det ska bli gästrum igen! Jag har så mycket skit och min pappa håller på att bli tokig av alla skor och väskor...och inget av det använder jag heller. Jag fixade så att alla skorna fick börja dela utrymme i lådorna så hälften av lådorna försvann...så jag har slängt tomma skolådor iallafall ;)

Mamma och pappa snackar om att eventuellt flytta, men undrar var tusan de ska göra av storebrors och mina grejor då som är så internationella. Lillebror "lånar" saker av oss båda nu eftersom vi bott hemmifrån innan i Sverige, men ja vi får se hur det går. Nä, nu mer packning...menas ta bort kläder...men vilka? Gahh...

Over and out

Kommentarer
Postat av: Jenny W

hahhaa lina jag kan inte låta bli att garva när du skriver "undrar var de ska göra av mina och brors grejer som är så internationella". Jag tror att min mamma hade sagt att jag får ta mitt pick och pack och att det knappast är deras problem vart mina grejer ska vara eftersom jag inte har någon fast bas. Du är fortf bortskämd!! Lycka till i LA. Jag följer dej så klart här. puss

2010-01-16 @ 17:11:52
URL: http://jennysparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0