Papperna är nog löstBack to the top

Jag är nog inte helt körd och behöver nog inte boka om ambssadmötet. Kilroy ringde idag och sa att dem fått mina papper, men om jag skulle till ambassaden på torsdag och onsdag är röd, så våga hon inte skicka dem och garantera att de kom fram imorgon. Hon undra om jag hade en vän i Stockholm som kan hämta upp dem...hmm...de har ju liv...och det är ju inte bara en tjänst det är två, för papperna ska inte bara hämtas, utan även levereras till mig torsdag morgon.

Så vår lösning blev nog att hon skulle öppna Kilroykontoret i Sthlm kl 8 istället för 9 så jag kan hämta papperna och ta mig direkt till ambassaden därifrån. Mitt möte är 9! Nu är frågan hinner jag det? Man ska ju vara vid ambassaden i god tid för kontroller och så...får kasta mig i en taxi helt enkelt. Koden jag behövde till Seevis feen är mejlad till mig iallafall så det SKA gå att lösa. Så det ser ut som jag ska till Sthlm på ons kväll med äckligt nattåg för att vara där en hel torsdag...whippie.

Kommentarer
Postat av: emelie

Lina, det kvittar vilken tid du har mötet oavsett kommer du få stå i kö och om ditt möte skulle vara vid nio kommer du inte komma fram förrän elva. Så var det när jag skulle på möte där i alla fall. Det kvittar vad det än gäller för alla får stå i samma kö så klä dig varmt för säkerhetsskull ;)

2010-01-05 @ 00:54:09
URL: http://metrobloggen.se/emeliemnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0