Cleaning up in my life...Back to the top

"I might not know what my future looks like, but I do know that you are not in it"

Idag ska jag ta tag i att börja rensa bland alla mina grejor.
..igen...den här gången ska jag vara hårdare. Vad ska jag med alla dessa saker till nerpackade i lådor. Inte som att jag kommet skicka det till USA om det visar sig att jag vill bo kvar där i framtiden. Lådvis med flytta hemmifrån grejor har jag, är det ens grejor jag vill ha sen om jag väl packar upp det i framtiden!?


Har ni någon gång känt att nu vill bara rensa allt i ditt liv, börja om lite på nytt? Så känner jag nu. Jag började rensa lite på FB, vad ska jag med 400 "vänner" till...really. Efter att grejorna är rensade så blir nästa steg att rensa mitt liv på "vänner". Jag har kontakt med de jag vill ha och de som vill ha kontakt med mig. Forget the rest, I have no room for fake in my life. Wanna stay in my life?...So actually stay in touch...Care a little.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0