Edward...Jacob!?Back to the top

Twilight eclipse var ju super bra och måste gå och ses IGEN :P Mötte Gabbi på parkeringen som bad mig köra henne till Mc'Donalds haha...jajadå. Vi skulle ju båda möta upp de andra tjejerna på speakers sen. Hon fick ringa och säga att hon stulit mig så att de inte trodde jag var sen som vanligt ;). Päroncider och lite flams på speakers med bästa tjejerna så var vi på gott humör när vi satte oss i salongen och väntade på att filmen skulle börja.

Jag deklarerar för hela salen att det var två minuter kvar tills bion startar ;) en minut över tolvslaget...midnatts bio...fint. Tjejerna fråga mig hur lång filmen var...hur fan ska jag veta det haha...tippa på 2.07, den var 2.05. När filmen startade så började jag applådera och tjoa och fick med mig salongen haha...det ska vara god stämning.

Åhh älskade Twilight :D...förstår inte varför Bella inte kan ha dem båda...Jag hade sett till att ha dem båda ;)

Som vanligt leverade gänget några ljuvliga kommentarer under kvällen :) men allt jag kommer ihåg är Elise kommentar efter att vi sett 1:an..."Ja, man är ju blöt på mer än ett ställe".

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0