FredagsmysBack to the top

Jobbade över igår, igen, och sen kände jag verkligen för att umgås. Känns som att jag bara jobbar, går ut och går och tänker på vad jag äter nu, suck. På morgonen när jag vaknade kändes det som jag sprungit ett maraton under natten. Mina ben gjorde ont och jag var helt slut. Hmm inte så konstigt när jag ställde mig på vågen...jag hade gått ner 0,8 kilo på ett dygn. Min kropp hade nog förbrännt en del under natten, får hoppas det fortsätter så :)

Det blev fredagsmys med tjejerna och vi kastade klot...jag vann :)...like...sen satt vi där runt bordet och käkade godis. Fan fan, jag skulle ju inte äta godis, men plötsligt låg det där marabou chokladet framför mig...en ruta...två...ja och sen fortsatte det. Det blir straff för det i helgen...hmm om jag är kapabel till att straffa mig själv dvs ;)

Haha...saras fb foto från hennes i-phone...mys mys.

Jobbat lördag också och det är så himla varmt i butiken och vissa kunder är bara så dryga, dumma, och jobbiga. Men sen var där en tjej som kom och var jättegullig. Hon skulle skaffa barn själv, pappan ville inte vara med. Vi stod och snackade i evigheter och när hon gick så var det precis som vi kände varandra, hade lust att säga adda mig på facebook haha. Hon skulle komma in fler gånger så man kan ju hoppas att vi pratas vid igen. Girl power till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0