I run marathons when I sleep, so do I really wanna go to bed?Back to the top

Igår vaknade jag upp och hade ytterligare en sådan morgon där det kändes som att jag sprungit ett maraton under natten istället för att sova. Jag hade kört bil bättre packad till jobb än vad jag gjorde den morgonen, var helt snurrig och hade en konstig känsla i ögonen. Var inte så mycket till hjälp med kunderna den dagen då min hjärna hade kvalificerat sig som "speciell". Jag gick hem kl 2. Mådde dock mycket bättre bara av att gå hem :P Grillkväll blev det med tjejerna...mys mys...Klaras lounge gillas ;) Men jag kom sent och gock tidigt...sliten...jobb.

Mini me ;) Mostis prinsessa.

Var inte riktigt lika jävligt imorse, men tänkte va fan, jag kan väl vara sjuk en dag, hata denna 6 dagars arbetsvecka, men så resonerar jag liggandes i sängen, ångrar mig alltid sen. Tog mig till jobb och led igenom dagen, är ju ledig torsdag :). Hann inte mer än att parkera bilen så skulle jag över till syster och passa barn <3. De hade alla varit hos frisören så de hade färg i håret och var så fina. Skulle sett T2:s leende när jag viskade till han att han var en riktig snygging...precis som jag vet haha. T1 satt och sura medans jag gav de andra två mat, sen fick jag gå in till henne och göra roliga miner och bitas lite så började hon skratta och kom ut och åt. Jag och T1 ihopa blir som två systrar, båda 7 år haha. Min mamma fick säga till oss att sluta tetas och skärpa oss hihi...jajadå. Älskar min mini me :D

Sen hade mamma fuskat och köpt tre stycken kexchoklad...så taskigt när jag verkligen försöker att äta lite och nyttigt nu. Det slutade med att jag åt alla tre chokladen för att straffa min mamma. Det var nog inte så genomtänkt va!? Gick ut och tog en två timmars power walk sent på kvällen...mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0