I'm pretty blind to be a girl with perfect visionBack to the top

Kommer ihåg när jag var hos optikern och han nästan blev besviken när han inte hittade något fel på mina ögon. Han sa att han brukar alltid hitta något, men min syn var perfekt. Kan man inte tro. Läsglasögon har jag för att inte bli trött i ögonen och sväva iväg mer än vanligt :P

Sen är det ju biten med att vara blind med människor. Men va fan, någon människa som inte är värdig din vänskap kommer alltid att poppa upp bland alla människor man träffar. Huvudsaken är de fina människorna du hittar även om det är tråkigt att få sig en törn.

Hmm...stämmer detta in på mig? :P

På jobb går det bra, men det är alltid någon kollega som ska leka sandlåda...pallar inte det. Men just nu känns det som jag bara jobbar och dagarna är långa. När jag sa det till Gabbsan så svarde hon "Welcome to real life"...unwelcome. Endast en månad till av det "riktiga livet" sen bär det av till LA :). Blind på jobb är jag så in i norden, hittar ju inte saker fast de är rakt framför mig...min ögon har ingen känsla för detaljer suck.

När vi ändå pratar om blind, så vill jag även påpeka att kärleken är blind, för så fort den är borta så ser man saker sååååå annorlunda. Och sen är ju bandet Third eye blind ganska bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0