När jag trodde att jag inte kunde bli nördiga eller "yngre"Back to the top

Igår såg jag Percy Jakson & the Olympians: The lightning thief :) Ja, det är väl en barnfilm, dock från 11 år :P Min syster hade hyrt den till barnen ;) T2 såg den fast han bara är 6, förstod inte så mycket mer än att det handla om gudar och halvgudar och en stulen åskivigg. Han frågade sin morfar ifall han är en gud...naaw. Först när jag kom hem med filmen förstod pappa varför han fått den frågan haha.

En stor del av filmen var ju faktiskt skådespelaren Logan Lerman...åhh vilken snygging...han kommer bli så snygg när han blir äldre. Han är bara 18, men hallå, det är mycket man får göra i Sverige när man är 18 ;) Nä, jag får sluta med att titta på lammkött haha. Har en hel del bra filmer i bagaget redan som Butterfly effect, Patriot och 3:10 to Yuma och number 23.

Jag tyckte faktiskt Percy Jackson var bra och rolig, men jag är ju också en nörd när det kommer till film. Men jag gillar hela konceptet med att vara ingenting och bli någonting, övernaturliga saker, sci fi, revenge osv. Sen spelade dem låten highway to hell när dem skulle ner till helvetet...torr humor i know, like...torrare var min humor när de skämtade om att inte elda pengar i lågkonjunktur och jag började garva, det var vuxet av mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0