Snacka om att vara rutineradeBack to the top


Haha, Nina skulle spexa till det när vi partajade hos henne i torsdags och bjöd in en tjej från ett företag till att visa sexleksaker.
Har inte varit på ett sådant på ett tag. De var väldigt roliga när vi var lite yngre och man blev facinerad. Visst var det kul haha, men vi var nog lite väl "rutinerade". Den har jag, den oxå...åh den...köp inte den, den går i sönder fort, den här är bra, den är kass, har ni inte fått in en sån här med mer fart i innu? :P. Aja, grejorna skickades runt iallafall haha.

Mullvads dildon var ju söt haha...den Tessan håller i vägra jag ta i, fan va nasty den var om ni kan se vad det är :P

Sen bar det ner i hbg stad där vi började med att gå in på Helsing. Vi träffade två amerikanare där som jobbar i Sverige...well well. Enligt Nina pratar jag disgustingly american och borde byta tillbaka till min "heta" brittiska haha. Skäms ibland när jag det blir brittiska i USA, "yay I'm from London" sa en amerikansk tjej hundra gånger, då kunde jag ju inte riktigt hjälpa det, men hon var fan rude alltså. Man blir ju lite mobbad ibland om man säger så, så in med amerikansk accent och ut med brittisk...Harry Potter. Fast ibland när jag blir nervös så byter jag av någon anledning till brittiska haha.

The famous rabbit...why...p.g.a sex and the city. En överenskommelse på partajet var att så bra är den inte :P

De andra tjejerna letade efter mig när jag var på toa så de frågade ett par grabbar om de sett deras vän och dem svarar nej. De fortsätter ändå och förklarar hon har brunt hår hit typ, varpå grabbarna svarar..."aha, ni menar den heta tjejen i blå klänning med snygga bröst"...LOL...made my night ;). In på tempel, dålig musik, svettigt varmt, men ack va kul. Tänka sig, man springer på folk även i HBG. Kebab var dock vad som var på hjärna och inte killar, jag ville ha två kebaber, men fick hindra mig. Hem och sova hos Nina för att gå upp och jobba...sliten var man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0