This is a decision to live fast and die young so let's have some funBack to the top

Idag är en dag jag inte bryr mig om någonting...förutom att det är fest med bästa tjejerna ikväll :) Här sitter man med en cider och har målat naglarna...suck, hur orkar tjejer. It's hard work :P

Kvart över två idag tyckte jag att jag tänkte i förväg när jag kom på att jag måste handla sprit på systembolaget. Visade sig att de stängde 2...WTF...hur kan den enda spritbutiken stänga kl 2 på dagen och vem kommer på att köpa sprit innan 2 en fin dag som idag? När ska regeringen släppa sin patent på att sälja sprit i Sverige så vi slipper planera att köpa sprit flera dagar innan? Spontan festa är det inte på tal om här nästan juh...det som är så kul :P Fuck  systembolaget! Fick reda på att de stängde 3 i Lödde (och det är inte ens en stad som har öppet längre än oss) så jag körde dit och inhandla mina älskade cider i olika smaker :D och lite shopping blev det på köpcentrat.

Idag har jag promenerat 2 timmar och ätit nyttigt så lite alkohol på detta förtjänar jag...it's been too long :P All the alcoholics put your hands in the air.

We were fated to pretend...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0