I love LA...n then I mean real LA :PBack to the top

From real LA to my little hometown LA (Landskrona)...I don't mean to complain, but I don't wanna come home...I love you all, miss u all, but this is LA.

Imorgon klockan 3 så ska Max ta mig till flygplatsen och jag vill verkligen inte stiga på det planet. Fråga mig inte varför eftersom jag saknar er och svensk mat, men jag är bara inte redo för Sverige LA. Kommer antagligen att hålla till mycket i Helsingborg med bästa Ninis och bästa partybrudarna hihi och det är även där jag ska jobba.

Igår skrev jag i ett mess att jag kommer att vara en nomad i sommar. Wherever I lay my head is home haha...måste skaffa en bra väska ;) och hoppas på att jag är välkommen lite varstans haha. Tjejerna är nog redan in Sverige by now...snart jag också.

Men vet ni vad det VÄRSTA är...jo det är att jag är på planet när det är FINAL här LAKERS Vs. Celtics...vilken match det kommer bli, vilken stämning det kommer vara i denna staden om vi vinner...ahhh...GO LAKERS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0