Just me & Stitch 2niteBack to the top

Efter två partykvällar känner jag mig ganska mör. Hela fredagen har varit helt galen. Vi har sagt allt och inget...och visst har allt vi sagt arit såååå kul haha. C skallade sitt glas på bordet idag på IHOP...wtf...sen säger jag något så brilliant som "No I have never gotten a ticket or had my car toad away...but I don't have a car". Johanna bor här i helgen också så vi flamsar ju ganska bra. Vad sägs om att göra av med sitt kreditkort och be tjejerna ringa det...:P åhh hur många gånger har man inte önskat att man kunde ringa sina nycklar. Apropå nycklar så låste vi oss ute idag, men bröt oss in i vår egen lägenhet haha...sucha thugs...

Så efter att ha mått kasst hela dagen och fått magknip av Johannas goda mat så stannade jag hemma idag. Gör inte så mycket att det är lördag, här kan man ju gå ut en måndag. Imorgon är det plugg och på måndag när jag är färdig är det fest igen :) Just nu är det lite läskigt att vara hemma själv och jag fryser som in i. It's me and beloved teddybear stitch home alone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0