Ledig...en måndag...great...notBack to the top

Min lediga dag var en måndag...super...alla jobbar. Lite ärenden på datan och sen var det dags att sola ute i trädgården och tvätta lite samtdigt. Sen in till stan för att visa mitt student ID på banken, hur kan jag ha glömt detta innan...lönsamt liksom.

Ringde Ica banken och skulle säga upp den...glömde bort den helt efter Thailand och Australien. vad som är det dumma är att jag betalt för skiten men inte nyttjat den när jag var i Schweiz eller England. Missa jag och säga att det inte finns någon uttags avgift på det kortet och att jag betalat 35kr per uttag på mitt VISA. Alltså typ uppe i tusental nu...suck...tänk Lina tänk. Skulle få ny kod och så nu och använda det i USA.

Allt går om man vill :P nästan iallafall...

Sen fika jag med lillebror och Andre, de hade tid :) Fina samtal med lillebror...he thinks I'm sucha bitch ;)...ungen hoppa in i bilen i förarsätet och drog fram en egen nyckle...WTF...det var jag som hade bilen...sen tyckte han det var så kul att låsa bilen när jag öppna den hela tiden när jag skulle köra därifrån...syskonkärlek :P

Kvällen avslutas med panik över skola och flygbiljetter...kunde inte låta bli att titta på flygbiljett redan nu. Lugna mig lite över en tallrik jordgubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0