Music flashback...Back to the top

Tänkte att jag skulle starta upp ett nytt musikibliotek för femtioelfte gången. Har "vårt" gamla från innan på min hårddisk där hemma, men de kommer väl bli där. Så jag försökte komma på lite bra låtar, vilket slutade med att jag laddade hem låtar jag lyssnade på när jag var 15 haha. På Lolle höllviken tiden :)

Av alla Millencolin låtar så lyssnade vi på denna LOL...åhh vad jag skratta när jag hörde den nu...fanns better tracks liksom.


Sen har vi älskade Third Eye Blind



och sist den lugna Silverchair - Miss you love

Make room for the prey cause I'm coming in with what I wanna say,
but It's gonna hurt and I love the pain. A breeding ground for hate,
but I'm not, not sure, Not too sure how it feels to handle everyday like
the one that just passed in the crowds of all the people...
Remember today I've no respect for you. I love the way you love,
but I hate the way I'm supposed to love you back...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0