Sjukling...Back to the top

Igår natt så började jag få ont i halsen och när jag vakna upp på morgonen var jag helt av det. Tog en dusch och mådde lite bättre så jag gick ändå till skolan för här har man inte tid och vara sjuk, man får inte. På väg hem från skolan dock så var det som om benen skulle vika sig under mig. Jag kommer hem och lägger mig i sängen, inte visste jag då att jag skulle ligga där i 24 timmar.

Jag hade så ont i kroppen att det kändes som något höll på att äta upp mig och sen var man jättevarm ena stunden och frös som tusan den andra. Mina roomisar har sagt åt mig att hålla mig på rummet, de vill inte bli sjuka, men det är så tråkigt även om man har ont och knappt kan gå.

När jag kom till skolan igår och skulle prata med C så fråga hon mig varför jag pratar som en döv person, då var det bara ena mandlen, nu är det båda. De bara skrattar åt mig när jag försöker prata och M skulle spela in mig idag, han fick ett fuck you Max, och blev väl nöjd med det för som det lät.

Inatt har jag bara svettats ut allt, usch, det har varit jobbigt, men vid 10 tiden så var det som om processen var färdig, min kropp värkte inte i den utsträckningen längre, så en dusch och iväg till doktorn medans jag kan röra mig. Det har varit och är så synd om mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0