A forgetful mind...Back to the top

You guys remember the scene in Joey when he looks at a red thread tied around his finger and says like, by lookin att this thread around my finger I know I was suppose to remember something, but I just can't remember what lol...Yah, I'm not far from that. Sällan jag glömmer saker och då menar jag även viktiga saker. Ibland skulle jag bara vilja typ dissikera min hjärna och se hur fan den funkar. Banka huvudet i väggen skulle jag vilja göra, för det hade ju sett riktigt friskt ut juh...not...probably hurts too.

Scenario: Vi ska göra en photoshot som är viktig för bra betyg, Max's portfolio osv. Allt är planerat och fixat, kör way off, betalar dyr parkering och vad händer, jo Lina har glömt det viktigaste...Kameran.
Hur gärna vill jag komma in på FIU, hur bra hade det inte varit att vara amerikansk medborgare? Jag glömmer ringa universitetet och glömde the greencard lottery...tokig blir jag på mig själv.

Detta var en av ADD diagnos grejorna jag passa in på väldigt bra...suck...tappa bort och glömma viktiga saker.

Men när min hjärna är skärpt, då är den awsome...när den inte skenar...



Kommentarer
Postat av: Nina

Hmm dissikera din hjärna. Haha du är störd;)

2010-11-16 @ 15:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0