All I want for X-masBack to the top

is you...<3

I dushen häromdagen tänkte jag på vad jag önskar mig i julklapp. Tänkte vänta på en eventuell sponsring till nya telefonen, men jag var ju i akut behov av en ny och den var faktiskt inte dyr. Nä, istället är det enda jag kan komma på att jag vill ha är choklad. CHUR BZETZISTEINERS från Schweiz och choklad från CHARBONNEL ET WALKER, strawberry pink champagne, fraise och vanilla fudge...<3 får ta och skicka efter det, så hmm då ger jag julklappar till mig själv.

Jag kommer inte hem till jul, vet inte heller vad jag ska göra till jul. Jag och Jojjan ville till Mexico eller Hawaii, men det är verkligen superdyrt över jul...jul...jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0