I'm just saying I'm suffering in an interesting way...Back to the top

Jag bor i biblioteket, men för det mesta får jag faktiskt ingenting gjort, speciellt inte när jag pluggar "med" någon haha...empiri är roligare än teori. Men det jag pluggar är faktiskt intressant, it's just that it's too much...

Hjälper inte riktigt att vi läser Nietzsche nu heller. Han säger att det finns ingen sanning, ingen gud, ingen mening med livet, bara will power och att power är att övertyga andra att din sanning är sann, fast det är lika osann som allt annat. Får mig att tänka destruktivt haha...

Om jag ska ta och få dessa tre kapitel av politik och min miniessay färdig så jag får sova i tid inatt...vill sova nu, men Monster brought me back to life, sometimes you need the heavy artillery when school is kickin your ass...

Ninja I know u missed my fucked up ego photos before u go to work lol :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0