Suck it up...Back to the top

Livet går upp och ner här, det sista jag haft tid med är att blogga. Efter Sverige hade skolarbetet lagt sig på hög och jag missat saker så det var bara att ta i extra hårt. Veckan/orna efter hemkomst har varit ett helvete och jag har precis börjat sova om nätterna igen. Men jag tänker att jag har åtminstonde inte snökaos och löpsedlar om idol...it would kill me...

Håller tummarna för bättre rutiner nu, I must step it up, men du vet man blir så trött på att suck it up, bita det sura äpplet. Jag förtjänar lite kul, inte ett huvud som snurrar och skolarbete som aldrig tar slut. Snart, snart ska jag se till att ha lite kul, skratta så att jag får ont i magen. Det har varit så allvarligt den senaste månaden...

Vet inte vad det är med mig men humöret pendlar friskt, ibland är det som om jag sitter och väntar på att något katastrofalt ska hända...kanske för att slippa tänka på framtiden...som ger mig panik...för aldrig går det som man vill i livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0