When life close a door...Back to the top

another one opens, right? or a window?...

Jag försöker att få saker att funka just nu, verkligen, men det funkar inte att försöka få det att funka om det makes any sense. När saker inte är i min kontroll eller när min hjärna sviker mig...min hjärna skrämmer mig lika mycket som den facinerar mig. Typ en månad kvar i skolan och jag har så mycket att göra och jag har inte tid att ha känslor om någonting, men när saker inte går som man vill.....arrgghhhhg...häromdagen ville jag bara kasta in handduken.

Anything that's worth having, is sure enough worth fighting for, quiting is out of the question, when it gets taugh got to fight some more...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0