Fuck this...I'll be a stripper...Back to the top

I'm dropping out of college to be a stripper...umm...or!? Ibland känns det som att man bara skulle lagt lite mindre press på sig själv, haft lite mindre krav. När skolan känns tuff och tråkig så undrar jag om jag bara borde göra livet lite enklare.

Med det sagt så är det ju inte livet som strippa direkt enkelt. Krävs en hel del skills att snurra runt den där stolpen och en hel del pride att svälja när man ska vara ett sexobjekt, men kanske tar man pride i känslan av att få visa upp sig. Jag hade en fanatsi om att kämpa mig igenom law school och betala för det genom att strippa när jag var mindre...ala movie style. Men livet är inte en film och det hade nog inte blivit en flashdance version...

LinaBina stripper style...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0