It was time 4 a time out...Back to the top

Det har regnat i LA lite nu, riktigt film väder och ändå måste man släpa sig till skolan...suck. Jag fick A på vår assignment i pol sc och A på provet på communication iallafall. Psykologi provet tog död på mig dock, har ju klarat det, men det är långt ifrån ett A. Fan, jag hade ju pluggat ganska duktigt måste jag säga, men jag var inte riktigt på topp att göra prov klockan 10 på kvällen som ett vrak hög på koffein och ingen sömn. Kunde man se det på mig, nej, masker bär jag bra. Men ursäkter finns inte, jag gjorde dåligt ifrån mig och får plugga bättre.

Jag sover knappt, dricker koffein, men lade av med det nu i dagarna för ett tag och tänkte att jag skulle sova bättre då. Nope, jag var bara ett trött retard istället som bara stirra på den lilla text jag skrivit på datan. Jag kände att jag började nå gränsen till "I don't give a fuck" och när jag når den gränsen så menas det att jag verkligen inte bryr mig, jo en annan dag när jag kan ha pajat för mig själv.

Så jag bestämde att det var dags för en TIME OUT...det har varit tordag och jag sov hur länge jag ville, hade inga obligationer och kunde göra precis vad jag ville...en dag to don't give a fuck helt enkelt haha.  Den dagen var behövd som en time off, men det hade varit roligare om jag inte fått värsta huvudvärken och äcklig mat och sett ut som att jag var helt nerdrogad. Jag var så trött och sliten att jag kanppt kunde hålla ögonlocken uppe och bete mig ordentligt. Inte många samtal idag har made any sense. Vad gör jag nu? Sitter uppe nattetid och skriver...suck...improvement soon plz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0