Beverly center...I've been badBack to the top

I fredags tog vi oss några tjejer till Beverly Center för att gå på fashionshow. Jag hade plugg och tog buss en timme senare dit, så jag missade första showen och "kändisarna". Ahh tjejerna såg Stephanie Pratt, Janice Dickinson, Will.I.am, Lisa "Vougue" Love och Mena Suvari...jag överlever nog. Har sett två av dem iallafall haha. Tyckte faktiskt att jag såg David Beckham körandes i en riktig snygg svart Audi häromdagen eller bara en riktigt grym kopia, men det leendet alltså...ihh.

Nu vet man iallafall var det snygga folket håller hus. Kanske vara det bara för att det var fashionevent, men så många snygga amerikanare under samma tak var unbelivable. Direkt när jag kom in i mallet och sprang på Catrin vid Starbucks så tappade jag hakan och bara stirrade på en kille...sry, men han var så snygg, nästan halvgudsaktigt haha ;)


I love shhhhhhhhooooooooooeeeeeeesssssssssss...ohh how I wish I could walk in them :P

Alla skoaffärer körde med grymma rabatter eftersom det var event och jag hittade två par. Kunde inte gå ifrån dem, jag var tvungen att göra dem mina...I know, bad Lina...men de var ju billiga, var för sig, ihopa låter det inte lika billigt, men det bar fortfarande billigt, I swear...behövde verkligen dem, I swear. Stövlarna jag egentligen ville ha på Steve Madden kostar 250 dollar och jag kunde få 20% rabatt, men nej, där höll jag mig, får hitta billigare boots helt enkelt. Kängor vågar jag inte ge mig på, är rädd att jag ska se butchig ut haha, men de som Sammy köpte var så snygga på henne. Buss dit och hem tog 4-ever! Men Beverly Center gillas :D

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0