Bruno Mars...The Grove is GroovyBack to the top

Idag tog vi oss till The Grove för att se Bruno Mars " I wanna be a billionare"..."beautiful girls all over the world"..."just the way you are". Vi kom precis i tid, för vi hade tydligen fel tid. Åhh jag dör så söt han är, what a smile :) Ja, ni kan ju se själva :) Hade Sandra på telefonen när han sjöng just the way you are. Vår låt <3...vi fick goosebumps. Grymt var det när de började spela White Stripes låt Seven nation army och jag och Linda började stämma in direkt...oh oh oh oh oh oh.


Noodles...Jag köpte fortune cookies till alla...måste ha det juh. En dollar för en påse, men man ska ju inte behöva köpa dem.

Vi gillar cheesecake factory och Abercrombie ohh yes...speciellt när där är en kille med bar överkropp i ingången och snygga butiksbiträden...mums.

Cheesecake frosseri på hög nivå...tre timmar väntetid för bord, så de köpte i disken och vi satte oss på ett mysställe. Jag köpte fudge istället :) Live bandet började spela och vi alla stämde in till Stand By Me...Sounded lovey! :P


Sen dansade vi loss till Livebandet och jag fick en tamburin av bandet. Han tackade de vackra svenkska tjejerna gör vår dans och stöd haha.

Linda slöt upp med oss idag eftersom hon är på besök idag...så kul att ses. Vi blev ett riktig härligt gäng (sakna jojjan dock) och vad gjorde det att vi tog bussen...we know how to entertain ourselves and the rest of the bus apparently ;) Woop woop...

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh saknar också den halvnakna fina pojken i gången. Varför har dom inte det i alla affärer och i Sverige? Nä borde nog ordna det.

2010-09-19 @ 09:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0