First week in school suckedBack to the top

Skulle egentligen bara gå i skolan måndagar och tisdagar så som mitt schema var ursprungligen, men ändå har jag nästan varit i skolan hela dagarna varje dag för att crasha om mitt schema.

Ahh min Puff, mitt retard är tillbaka :D, kom i torsdags, så allt är ordnat för henne :) Har tänkt på att med många andra människor hade jag kanske varit puff, men med mig är C puff haha...say what...

Efter ett lotteri fick jag pol sc 52 klassen...yes...jag som har sådan otur i lotteri...verkade som en kille i klassen blev nöjd av att jag var en av dem som kom in genom dörren igen. Jag säger inget flirtande i klassen för detta är en skriv och prata klass i politisk filosofi <3 och lär jag känna en kille så kommer jag få tunghäfta i klassen så nonono ;)

Så då droppa jag min pol sc 2 i komparativ politik som var en upprepning på det jag läst i Sverige, men lämnar mig fortfarande med pol sc 1 på short term i slutet av terminen, vilket kommer att bli så tufft tillsmmans med tre vanliga klasser, så nu försöker jag få en pol sc 1 som whole term klass också, men det är fullt, but I will keep trying.

Sprang på A av alla 30 000 elever, som inte hade hört av sig något mera sen dagen jag kom hit, men tydligen var hans telefon i sönder, men ändå. Lika förvirrande som alltid. Jag är bara av åsikten, antingen är man vänner eller inte. Lägg inte kraft om du inte menar det. Detsamma gäller alla mina andra vänner. Man kan inte bara ha mig när man känner för det, när det passar att få sig en dos av Lina, it goes both ways...ki.

Långhelg nu iallafall...lediga på måndag, labour day...woop woop...:D

Kommentarer
Postat av: Michaela :)

ÅHHHH vad kul ni har det, kikar in här lite då och då fortfarande! gaaahhh vill komma och hälsa på!! Lycka till med plugget bruden och njuuuut av värmen, här fryser man arslet av dig!!



PUSS!!!

2010-09-06 @ 10:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0