Hot...it's freaking hotBack to the top

Det har varit värmebölja här nu. Vi har haft upp emot 45 grader. Man fungerar knappt i sånt väder och vad man än gör så får man inte glömma att dricka, eller äta för den delen fast man tappar matsuget. Att svettas som en dåre är ju inte heller det roligaste, som tur är så brukar jag inte svettas lika mycket som många andra, för att jag är otränad kanske :P

Poolhäng hela måndagen...Klart att jag ska springa på den söta killen som bor här som jag haft följe med hem innan, som jag aldrig ser här annars, när jag står och väntar på hissen med håret i en knut på sidan av huvudet, i hela ansiktet och stående rakt upp. Inte satt bikinin rätt heller...tack och lov att jag hade shorts...ahh...det var nästan döden just då faktiskt. Hissen gick igen och jag hann inte lägga in en stöt...as if I could or would dare haha...umm...hade det varit lönt så som jag såg ut :P Max sa att jag säkert så slitet gullig ut...hoppas :P


Jag älskar att det är varmt, men come on, en bris lite då och då, men jag gnäller inte ;) De andra dagarna det är varmt så är vinden så kall att jag klär på mig hyfsat med kläder ändå. Men gud vad jag älskar värme och sol <3...kanske dock lite mindre än den värmen vi har nu...men jag har hellre värmebölja än kallt :) Hört att det snöat i Sverige redan, dock way up, men ändå :/ stackars er.

Är inte så ofta vid poolen, dels för att den inte är uppvärmd och är på tok för kall, dels för att där kan man inte sola topless...har fobi för bikinimärken. Nope, istället fläker jag på balkongen och grabbarna får höra av sig innan de kommer hem.


Tänk om jag hade kunnat gå runt i shorts, bikini, shades och flip flops året runt...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0