How the f#c# did I end up in the closet???Back to the top

Hur mycket socker var där i den där fudgen?...yes girls, I ate the whole thing...yum...extra gym sen :P Jag kan inte sova och jag har ingenstans att ta vägen...med andra ord inget att göra. C kunde inte sova om jag skrev på datan, men jag höll ju på att chatta med D, haha och våra samtal är typ oändliga har det visat sig haha. I vardagsrummet ligger Anels kompisar så jag kan inte gå ut där och på balkongen är det ju kallt. Nä, nu ska jag ta och ligga kvar här i garderoben med mina kuddar och mitt täcke och påbörja ett manus...tell u about it later om det faktiskt blir skrivet. Tack och lov för walk in closets annars hade det inte gått ;) Miss my bed dock :/

Peace, love and understood writing from the walk in closet...


Kommentarer
Postat av: Nina

Du är för go vännen:)

2010-09-19 @ 09:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0