Jag känner mys...Back to the top

Jag känner mys...det blir en del mys med tjejerna och ja det är ju mysigt att sitta i bubbelpoolen, titta på film, käka, snacka skit osv...men nu snackar jag om mys, mys med en kille. Jag känner mig väldigt mysig haha. Just nu känner jag bara att det skulle varit så skönt att ha pojkvän. Men let's face it, pojkvänsmaterial växer inte på träd.

Men sen kommer den andra aspekten, det är tidkrävande. Kanske inte behöver vara jätte tidskrävande, men jag gillar att lägga kraft på personer jag tycker om. Sen är det dramat, det behöver ju inte vara drama, men saker händer, speciellt när man lär känna varandra i ett nytt förhållande. Nä, jag har varken kraft eller tid haha...men åhhh mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0