Las Palmas partajBack to the top

Igår så gick vi ut, var helt ärligt inte speciellt taggad, men taxi in till Hollywood blev det. Hade bara druckit en halv grogg när vi begav oss, det skulle bli en "lugn" kväll för min del. Folket såg avsevärt mycket bättre ut på Las Palmas och Christina Augilera och Craig David var där tydligen. Tjejerna såg X-tina, hon var jätte sliten och jättefull och typ deckade i soffan...hmm. Gör inget att jag inte såg henne...jag inte här i LA för att gå på kändisjakt. Utan att ha druckit nått avsevärt så fann jag ändå mig själv trilla på arslet på klubben, så jag har säkert ett blåmärke till (hjälper inte ens att ta det lugnt tydligen). Golvet var så halt, också var det en backe...tre killar hjälpte mig upp hahah...hade ju räckt med en :P

Där var en kille som betedde sig som han var kung vid bordet som tydligen var skådespelare (är inte alla det här). Fann mig själv tänka...Undra vilken tjej som får han ikväll...och jag tittade mig omkring för att gissa, men han var mer intresserad av sig själv än tjejerna som cirkulerade kring han. Promotorn skulle köra oss till en efterfest och den här skådespelarkillen hoppar in i bilen. Det blev ingen efterfest med T.I, stället såg shady ut haha så vi stack och åt frukost på K24, skulle tydligen vara ett poppis fyllekäks ställe. Skådespelarkillen hade skådespelat i några avsnitt i några serier...whii...jag är så imponerad att jag måste ha dig...nope. Det är precis som att man måste vilja ha dem...jag säger är en kille intressant är han intressant oavsett vad han gör.

Just nu är jag så trött på klubbandet och då har jag klubbat en gång sen jag kom hit haha...lr jag får nog räkna förra torsdagen på rockklubben :P så två...men trött är jag på det sen förra terminen...kanske bara så jag känner just nu dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0