LP på VMA's på söndag...ihhhhBack to the top

Linkin Park har enligt sitt tourschedule EU tour till mitt stora förtret. Men på söndag är det MTV video awards här och jag och tjejerna ska försöka ta oss en titt. Fick reda på att Linkin Park ska göra ett framträdande, men dock filmat från en hemlig plats i LA, vid ett famous landmark. Jag blir knäpp, de är här men jag får inte se dem!? Om jag inte gissar på rätt landmärke dvs. Nope, platsen avslöjas minuten de framträder på VMA's. Hade så gärna velat se mitt favvoband juh. Jag är i LA men får likförbannat se det på tv. Vi ska var där när de kliver på röda mattan är dte tänkt, vi och en miljon till. Fan vad pinsamt om jag tjuter till när Justin Biber kommer eller nått, man vet aldrig haha. Nope, det ska väl till en del för att imponera på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0