My first American football game...Back to the top


Hahah jag började skriva på engelska först...Det var dåligt väder här i lördags, men vi tog oss till skolan för att se vårt skollag, som vi tidigare inte visste fanns, spela match. Tog på mig min halsduk för jag var så rädd för att frysa haha...freezy nr 1. Tog även på mig blå under kläder haha...go big blue...I'm so supportive :P Hmm, det var ju trevligt att sitta där på läktaren alla tjejer, men vi var mest fokuserade på vad cheerleading teamet gjorde för att vi håller på att lära oss samma.

De hade ett hundra avbytare förutom de som var på planen...hela planen är fylld av spelare när vi har cheerträning. Laget var inte speciellt bra, inte heller är dem snygga...vi får ta oss till UCLA och se nån match eller något :P Vi handlade innan matchen och en kille i kassan bredvid var tvungen att gå ifrån sin kassa för att säga till mig "I just feel the need to tell you how gorgeus you are"...."thanx!?"...kunde det inte varit en snygging och inte ett stirrande wierdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0