Och här bor jag...Go big blueBack to the top

Måste faktiskt erkänna att jag aldrig sett nyheterna här innan, men idag gjorde jag detta. Jag tittar förundrat på vad som händer där borta i USA...bla bla...LAPD...shit...det är inte längre där borta, det är här och här bor jag. Mord, polisbruatlitet, kidnappning, mord, tornado, mord...ohh yeah och enormt ignoranta, skeptiska och outbildade männsikor.

Idag blev det skola exakt hela dagen, suck, är redan bak på läsningen. Har en del att läsa i helgen. Cheerpractise tog kål på mig idag alltså. Det var så tufft...haha...men nu måste jag gå dit och träna 2ggr i veckan...hade jag sprungit annars..no way...min "jag springer inte" policy är out the window...en mile varje träning m.m. Jag dör...slim och tränad då förhoppningsvis :P

Hem och se premiären av Hellcats...cheerleading serie...ahh borde inte slösa tid på det i know, men jag vill bara in i film och tv världen just nu...för i den vanliga världen tänker jag på tok för mycket, har svårt att hålla mina negativa tankar i shack just nu. Skolstart ovanpå det...yay...börjar bra. Nog därför jag inte bloggat heller. Vampire diaries seriepremiär imorgon och OTH också...ihhh.

Nä inte fan trodde vi att det skulle komma en dag jag skulle utöva cheerleading...haha har ni sett detta kylskåpet, men hey jag är långt ifrån sämst :) Blir nog dock jag som lyfter folk haha, många nätta tjejer, så denna köttbulle får fan utgöra grunden haha.

Coisair Pirates...white and blue...fight fight fight...XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0