The Cat is asleep and I'm a Speedy LiloBack to the top

Cat har gått i däck, men jag har överskottsenergi. Hmm vad göra? Sverige har inte riktigt vaknat på FB. Så jag har ju bloggat lite...yey. Väntar på bilder från Jojjan så ska det nog se till att bloggas om vårt VMA äventyr :) Haft så himla kul ikväll med nya gänget. Massa svenskar har flyttat in här på Plaza...vi är pionärer. Riktigt svensk gäng :P I'm in America and talk Swedish typ.

Thank god 4 music...n earphones when ur roomie is snoring ;)

Haha, det är en söt kille från Canada som bor här som jag har haft följe med hem nu varje onsdag. Vi visste inte att vi bodde på samma ställe första gången, så jag gick precis bakom honom halva vägen hem...blev lite wierd...så till sist skoja jag ju till det som vanligt och sa "It feels like I'm stalking you", varpå han bara "No, no, I don't think you're stalking me"...haha..."relax, a joke". Sen dess har vi slått följe istället haha. Jag vet, jag är pinsam, har dåliga skämt och lines, men vi pratar ju nu :P

Pinsammaste skämtet måste ha varit när jag följde A en bit och vi var lite runda om fötterna och han bara vänd om nu, du får inte följa mig så här långt. Har du din telefon och jag bara, nej. Varpå han insisterar på att följa mig tillbaka och jag kläcker ur mig "No, no it's oki, I'm a Ninja" och sätter upp min händer Ninja style. Cat höll på att dö när jag berättade det. Hon bara, jag hoppas inte han hört dig skratta också för då är du illa ute haha. Ahh det var nog det :P

Lilo n' Stitch...

Nä nu ska jag gå ut och se om grabbarna är vakna...jag vill umgås...yah I know...stackars dem :P
(update; everybody is sleeping...ahh...n guest are sleeping in our livingroom...now what...I'm gna hang with myself...ahh...Sweden wake up)

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha bra där Lina. Gillar att du skaffat en följekompis, en snygg sådan (eller?) bildbildbild:)

2010-09-19 @ 09:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0